Rozhovor s Josefem Fejfarem

24.04.2013 19:15

Druhý jarní rozhovor poskytl do Fotbalového zpravodaje záložník Josef Fejfar. Kromě "tradičních" otázek odpovídal i na záludné otázky respondenta z minulého rozhovoru, Bohuslava Švába.

Začněme historií. Kde jsi s fotbalem začínal a kdy? Přivedl Tě k fotbalu brácha Jakub, nebo Ty jeho?

S fotbalem jsem začínal někdy kolem 12. roku v Bílém Podolí, kde mě k fotbalu přivedl spolužák ze základní školy Radek Svoboda. V tu dobu bratr už fotbal hrál, mezitím co já jsem se pokoušel jezdit na koni. :-)

Hrál jsi i někde jinde než v Bílém Podolí? Chtěl bys to zkusit i jinde, třeba ve vyšší soutěži?

Ne, hrál jsem pouze za Bílé Podolí. Jako každý fotbalista jsem si přál hrát vyšší soutěž, dnes už jsem nohama na zemi. Záleží mi hlavně na tom, aby nám fotbal šel a lidem se líbil. Ale né vždy se daří, jak si člověk představuje. :-)

Diváci Tě znají jako krajního záložníka. Hrál jsi vždy v záloze, nebo i jinde? Kde?

Nejčastěji hraji jako krajní záložník, ale měl jsem možnost vyzkoušet v žákovských kategoriích i obránce či útočníka. Od dorostu pouze krajní a střední záloha. 

Jak vzpomínáš na dorost, který hrál poměrně úspěšně I.A třídu? Proč myslíš, že se vše rozpadlo až k letošní situaci, kdy dorost po dlouhých letech v Bílém Podolí chybí úplně?

Na dorost vzpomínám moc rád. V dorostu jsem našel spoustu kamarádů, s některými hraji dodnes, s některými už ne, ale pořád jsme kamarádi. Rozpadlo se to proto, protože mladí lidé dnes už nemají o fotbal takový zájem, jako mívala moje generace. Dnes mají jiné zájmy..

Chvíli jsi dělal trenéra dorostu. Jaké to bylo, proč jsi přestal? Chtěl bys ještě někdy trénovat, ať už mládež nebo rovnou dospělé?

Dorost jsem vedl dva roky, na které vzpomínám rád, bohužel odešla silná generace kluků a tím dorost v Bílém Podolí zanikl z důvodu nedostatku hráčů. Dnes ještě moje hráčská kariéra není  úplně u konce, takže myšlenku o trénování zatím nechávám být, do budoucna tuto možnost nezavrhuji (jedno jestli mládež nebo dospělí).

Dal jsi nějaký gól, který bys vyzdvihl nad ostatní? Jakého úspěchu si ceníš?

Pár gólů jsem dal, ale že by mi nějaký utkvěl v hlavě, to říct nemohu. Třeba časem ten nej gól přijde J Úspěchem je vítězství v okresním fotbalovém poháru.

Přejděme do současnosti. Aktuální forma Kobylek není špatná, na jaře se ještě neprohrálo.

Aktuální forma Kobylek se odvíjí od zimní přípravy, která proběhla velmi dobře pod vedením trenéra Švába. Jdeme od zápasu k zápasu s tím, že chceme v každém bodovat a kolektivní hrou se nám to daří. Ostrá nám na podzim ukázala své kvality, že je to silný soupeř. Doufám, že jim to na domácím trávníku oplatíme.

Poslední dobou se Ti daří střely z dálky. Budeš to zkoušet častěji? Nebo jsi věděl, že to v noze je a je otázka času, kdy se to projeví?

Poslední době se mi některé střely podařily, ale není to jen o noze, ale i o štěstí, které hráč potřebuje. :-)

 

Děkujeme za rozhovor, ale ještě to není vše. V minulém Zpravodaji byl rozhovor s trenérem Švábem, který si na Tebe přichystal také pár otázek.

 

Kdy už budeš na Silvestra hrát za ženaté?

Myslím, že mám na to ještě čas, s přítelkyní svatbu ještě neplánujem :-)

Jaké máš oblíbené jídlo?

Kachničku s knedlíčkem a zelíčkem :-)

Zkoušel jsi předběhnout koně své přítelkyně?

Závodil jsem s ním na kole, ale prohrál jsem.

 

Zpět