Rozhovor s Liborem Jelínkem

17.10.2012 09:44

Do Zpravodaje pro domácí utkání s Libicí nad Cidlinou poskytl rozhovor útočník Kobylek Libor Jelínek.

Na úvod tradiční otázka. Jak jsi spokojený s dosavadním průběhem sezóny?
Vzhledem k tomu, že se nám v posledních letech nedařilo chytit začátek sezóny, se tato sezóna vyvíjí slibně, tak jsem spokojen.

V kolika letech jsi začal hrát fotbal, kde?

Fotbal jsem hrál již od dětství s klukama ve Výčapech, ale mým prvním klubem bylo Dynamo Horní Bučice, kde jsem začal hrát ve dvanácti letech pod trenérem Jiřím Němcem.

Kdy jsi přestoupil do Bílého Podolí?

Do Bílého Podolí mě přivedl tehdejší trenér pan Myslivec v roce 1999.

Cesta do Bílého Podolí byla spletitá, mohl bys ji popsat?

Po dvou letech v Bílém Podolí, jsem dvě sezony strávil v klubu Slavoj Vrdy. Atmosféra v týmu Slavoje neodpovídala mým představám, tak jsem se rozhodl vrátit do Bílého Podolí.

Proč jsi tehdy chtěl "za každou cenu" do Podola?

Do Podola jsem se chtěl vrátit díky správným lidem, kteří se zde věnují fotbalu, a mezi kterými mám řadu dobrých kamarádů.

Hrál jsi i jinde než v útoku, nebo jsi byl odjakživa střelec?

Vždy jsem hrál útočníka. Pouze několikrát jsem si v dorostu vyzkoušel roli brankáře, abych si odpočinul a zvládl i odpolední utkání za muže. Jednou jsem dokonce jako brankář vstřelil z rohu gól hlavou.

 

Měl jsi i nabídky z jiných mužstev?

Po úspěšné sezóně 2003/2004 jsem měl možnost jít hrát do Kutné Hory, ale z důvo-du studia jsem ji odmítl. Další nabídku jsem dostal předloni, kdy mě lákal Radim Nečas do České Lípy zahrát si ČFL. Vzhledem k mému věku, časové nároč-nosti trénování a vzdálenosti jsem tuto nabídku odmítl. Velice mě však potěšila J

Jako útočník jsi dal hodně gólů, kolik nejvíce? 

Nejvíce gólů jsem dal v sezóně 2003/2004, kdy nám o vlásek unikl postup a byl jsem nejlepším střelcem I.B.třídy s 25góly.

Vzpomeneš si na zatím nejhezčí a nejdůležitější branku?

Vzhledem k množství branek, které jsem již nastřílel si ani nepamatuju, která byla nejhezčí. Možná ta nejhezčí a nejdůležitější ještě přijde.

Co bys dělal, kdyby Tvoje manželka nebyla lékárnicí?

Byl bych v invalidním důchodu :-)

Baví Tě nakupování víc než trénink? 

No comment :-)))

Půjde Tvůj syn Liborek v tátových stopách?

Zatím sotva stojí na nohou, tak uvidíme co z něj bude. Ale pokud se bude věnovat nějakému sportu (fotbalu) budu rád.

Kdo vymyslel Tvůj oblíbený pokřik "Jedině Pódol"? Nebyl jsi to Ty?

Ne, ne. Tento pokřik nejspíš vymyslel Libor Vraný, protože od něho jsem to několikrát slyšel.

Měl jsi nějaké úspěchy i v mládežnických mužstvech? Jak na tu dobu vzpomínáš? Hraje někdo z Tvých tehdejších spoluhráčů?

Můj největší úspěch v dorostu bylo 17 vstřelených gólů za jednu sezónu. Spoustu gólů se mi povedlo dát i za žáky, jednou i pět za zápas. 
Vzpomínám na to v dobrém, hlavně na pana Němce.

Většina spoluhráčů z dorostu byla z Horních Bučic, Chotusic a Výčap. Někteří dodnes hrají za Bučice či Chotusice.

Zpět